Hello 2009

Början på 2009 var helt okej. Såg på vänner hela nyårsdagen tillsammans med min söta syset som skrattade hela tiden (tveksam om hon fattade alla skämt). Hon gillade Joey. 
Fredagen var lugn i början men sen åkte jag ut till arlanda och satta mig på planet för att åka hem till UMEÅ! Jag lovar flygplanet har aldrig åkt så långsamt. Helt otroligt! Men när jag kom fram så väntade mamma, syster och finaste M där. Jag fick rosor. Hur gulligt som helst! Väntade på väskorna sen åkte jag hem. 
Borta bra men hemma bäst! 

Hemma igen så såg jag buffy, åt mat, somnade nästan i min säng och M låg bervid. Ja, tog det lugnt vill säga. 

Idag vet jag verkligen inte vad jag sak göra. Duscha och kanske träffa mormor och M. Men det tar ju inte hela dagen.. Skulle vilja åka skoter. Skulle vara galet kul.  Jaja vi får se vad som händer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0