Skridskor.

Idag på skolan hade vi skridskor. Mycket intressant lektion, Bandy och ringett. Jag var duktig och tänkte målet otroligt bra! Jag körde nästan in i gympaläraren och gjorde många underliga ljud. Men på det hela taget gick det bra!

På vägen dit hade jag sällskap med Miia. VI pratade båda, aningen hesa oxå. Jag vet inte om det är så bra att snacka jättemycke på morgonen. Jag blev ashes. Hur hesa vi än var så hade vi trevligt. han gå igenom livet mycket bra. Skolan, kläder, kompisar osvosv.

I helgen ska jag till Sthlm, jag ska gå på Punkt (hårfärg till vicka), MQ och kanske träffa Jesper. Det skulle faktiskt vara asnice! Menjag ska prova Chailatte oxå. Fast de har tydligen stängt det bästa stället där de hade de... Menmen sånt händer. Det finns fler expresso House i sthlm, TRO MIG!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0