Teater!!!!

Man, I'm more than happy! Igår fick vi rollerna till pjäsen vi ska spela i vår. Den heter Monster och är ganska nyskapande skulle jag tro. Sjukt härlig text i den. Jag fick dock en helt ny roll. Jag ville vara Edgar men jag fick vara Dansaren. Det är min uppgift att "dansa fram pjäsen" dvs vara den röda tråden.
Det känns hur kul som helst! Det kanske låter konstigt med tanke på att jag skrev för ett par dagar sen att jag skulle sluta med dansen men eftersom detta är en ny miljö och dansen ska symboliseras på ett annat sätt känns detta som en helt ny utmaning. Redan nu har jag kommit på massa idéer. Jag ska komma på vissa danser själv och vissa danser ska jag få hjälp med av en riktig dansare/danspedagog.

Men detta ska bli galet kul. Jag känner peppen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0