The way I are

Jag har en sak att komma ut med. Jag har slutat dansa nu... Eller jag har iaf tagit en paus, sen får vi se hur långe det håller. Jag gör detta för att jag tycker det inte är lika kul som det var förr. Dansen kommer naturligtvis alltid vara en stor del av mig, och jag tror inte att jag sluta dansa i korrdorerna :P Men för att man ska hålla på med något flera gånger i veckan så måste man tycka det är kul. Det säger ju sig själv.

Men jag har bestämmt mig för att när jag börjar längta tillbaka till dansen så ska jag börja igen! Men det blir så tråkigt om man ska gå dit och inte alls känna peppen. Inte ens peppen över dansuppvisningarnahar visat sig på ett tag. Jag vet att det är detta helt normalt och jag tänker inte göra ågon stor deal av det. Vill bara skriva av mig..

Ist kommer jag gå på olika pass på iksu. Kanske step dance eller bodybalence. Pump eller spinning någon gång, måste ju träna rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0