Torsdag

Jag har inte hunnit blogg pga att jag har massa plugg och massa annat hela tiden. Men nu ska jag iaf skriva att jag lever.
Jag lever.

Hur som haver så hade jag friskvård idag och det var väldgt intresant att läsa om fettma hos barn och gamla. Allt är ganska bra med mig annars också. Här om dagen träffade jag Vixi, Carråh och Felix. Jag såg Jacke och Love också. Många folk på en dag men att träffa carråh och felix var mycket trevligt! De var ju sjukt änge sedan.

Jag är så sjukt trött idag. Både i huvudet och i kroppen. Men jag ska liva upp allt med lite rebubble. Jag ska försöka ta mig till bana 4.



Kommentarer
Postat av: Carråh

det var trevligt att träffa dig också, gumman. sjukt längesen.

2009-02-03 @ 06:38:54
URL: http://carruuwh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0