borta bra, hemma bäst.

Efter en helg i kittelfjäll med Snö, skoter, brasa och skidor är jag sjukt glad att jag är hemma. Bilresa hem var en pain in the ass, bokstavligen! Jag ramlade nämligen i hög fart och i isig backe och slog mig, aj aj.

Så igår när jag kom hem såg jag på GG avsnittet som jag hade missat och sedan somnade jag. Vaknade dock med ett ryck då jag hade drömt att en pingvin skulle äta upp mig. Plusen var inte lugn! Usch vad jag hatar mardrömmar, jag fick dock ett nytt shampoo i drömmen men glömde att ta med det hem... jobbigheter. Mamma väckte mig (ofrivilligt) när hon skulle till flyget dessutom. så nu är jag vaken och uppe fast jag har lov. Hmmm undra om man ska ta och sminka sig? Måla om naglarna? Nej, sängen var för skön för det.

Nu väntar ett besök hos M och sedan en sväng förbi stan, träffa mormor och på kvällen en tripp till café statione med vixipixi. Tjejkväll på tisdag! Asnice. Sthlm till helgen... Kan bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0