Hej igen

Ojojoj vad länge sen det var jag skrev nu.

Nu i helgen var ja ju i hemavan och åkte lite skidor och skoter. Det var mycket trevligt speciellt på söndagen då vädret var helt oslagbart fint! Lite fäg på kinderna fick jag allt!
Melodifestivalen på Lördagen ska jag inte ens utala mig om. Kan ist skriva att jag smsade med Matti fram tills hennes pengar tog slut. Och det var innan vi fick veta vem som vann!

Nu i veckan har jag stört mig på att jag har vaknat av mig själv typ 20 över fem varje morgon. Har då dragit mig en timme och sen gått upp.

Igår var jag på tv4's tjejmiddag. Mingel, mat och robinson stog på schemat. Det var mycket kul att höra på hur programdirektören berättade om hur de köper in program osv. Fick även se det rykande färska första minutrarna av Robinson. En gammal deltagare kom och berättade om hur det hade varit på ön. Han hade varit kvar så han fick stå på plankan. Det var mycket kul att höra på.

Har även läst ut boken SLAM. Den kan jag rekomendera om man vill ha något lätt men samtidigt samhällsviktigt (heter det så?) att läsa. Boken är skriven av Nick Hornby, samma författare som till About a boy. Men mycket bra bok verkligen. Jag måste läsa mer!!

Nu är det torsdag och jag får inte vara i gymmet på friskvården :/ Jag som hade taggat. Sen har jag gramatikprov i svenska. Ordklasser och sånt... Jaja Andrea är iaf tbx och det blir ju bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0