Hemma

Nu ligger jag i min säng. Den luktar M, mysigt måste jag säga! Nu är lovet slut och imorgon börja jag veckan med Gym! Jobbigt fast ändå kul. Jag har nog inget problem att gå upp. Jag har vaknat klockan sex respektive halv 8 av mig själv de senade dagarna.

Jag är hemma och snart ska jag se GG. Det är sjukt efterlängtat. Väntar oxå på mail från A, den tjejen är i Thai och solar och badar.. Nej jag är inte alls avundsjuk.
Jag har funderat på om man skulle flytta till ett varmare ställe. Men samtidigt vill jag inte det. Jag har så mycket roliga saker här som jag älskar. Däremot om allt bra flyttades till ett lite varmare ställe så skulle det vara hur bra som helst!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Carråh

i wouldn't mind att flytta utomlands såhär års.

2009-03-08 @ 19:38:21
URL: http://cantfindareasonwhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0