Huvudstaden

Är i huvudstaden och har huvudvärk. Glasögonen ska fixas på måndag!!

Jaja, Idag har jag varit på stan och kollat på träningskläder, löpningsskor och vanliga skor! Nya skor har införskaffats! Peeptoe, snörning, öppet på sidorna, svart lack och beige. Snygga som bara den och billiga. Ville gärna flytta in men insåg att många skulle komma in i mitt hus då.

Idag har jag även lärt mig att Pyk är ett efternamn och därmed att jag inte är den enda Pyk i Sverige. Har också lärt mig att man kan heta Player i efternamn. Det kan inte vara kul... Speciellt om man är en snäll och välartad person som inte playar. Däremot om man är en player är det ju bara klockrent!

Har nu jag träffat Flingan. En kaninunge som är mycket mjuk och biter på allt den ser. Vaknade inatt av att den åt upp sitt hus. Då var jag inte så glad. Men den är inte lika blyg som alla andra djur vi haft. Och den gillar mig, alltid en fördel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0