Ojojoj.

Jag vet, jag vet att det var länge sen jag skrev och det har sina skumma förklaringar. Jag tappade nycklarna i fredags och fick därför inte hem datorn över helgen. Plus en massa plugg inför provet på torsdag.
Jag kommer väl bli klassad som nörd nu men jag tycker att det är ganska skönt att plugga ibland. Men en varm kopp teh och ett tyst hus så blir det ganska fridfullt!

Men nu ska jag försöka ta tag i bloggandet efter den ofrivilliga torkan.
En liten snabbgenomgång (låter som melodifestivalen eller ngt) av vad som hänt under de oskriva dagarna.

Lördag.
Det blev skoter med M ute i det fina vädret. Bedtimes Stories på bio och sedan pannkakor med nutella till middag. Gott!! Filmen rekomenderar jag verkligen om du vill se en feelgood-film!

Söndag
Blev bjuden på våfflor hos Andrea tillsammans med Andrea, Jesper, Sofiorna och M. Det var våfflor till förbannelse!! Usch, jag vill inte äta våfflor imorgon då det är våffeldagen om jag inte har helt fel. En snabbvisit hos mormor och sedan GG på kvällen.

Måndag
Vanlig månadg skulle jag tro. Skola och plugg. Inge mer med det.

Tisdag
Bad på gympan och det är alltid roligt. En snabbis på stan och sedan en visit på Haga! (De har suddat bort LENUHÖRNET). Hittade Syo:n, Anna-Karin, Per i luckan och Caro. Mycket trevligt. Sedan blev det hem och plugga.

Ja, det var mina dagar.. Imorgon har jag teater för första gången på många veckor och det ska bli riktigt kul!


No more 'lenuhörnet'


Kommentarer
Postat av: Sharp

Meet me at Haga around midnight. Bring a Permanent Marker. We're taking back the corner.

2009-03-24 @ 23:32:39
URL: http://lutra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0