OPEN!!!

Nu jävlar taggar vi Open, täffa Vicka och Carråh! Det är helt galet vad jag taggar.

Idag har jag varit en vända på standen med först familjen och sen victoria. Vi gick runt och pratade om Porslin, London, Prickar, Rosetter, Pojkvänner och andra Vänner. Hon är en av de vänenr man har föralltid! Helt underbart.
Det blev en fika på Åhléns i ett par timmar.



Lite sjukt. Bilderna är tagna just efter varndra och ljuset gör så sjukt stor skillnad!

Insåg just att jag använder ordet "sjukt" Lite för ofta!

Nu blir det snabbröjning i rummet, äta, sminka mig och klä mig inför kvällen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var kanonfint idag Pyk!

2009-03-28 @ 16:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0