UmeåOpen

Ja då har man varit på sin första konsert och det var väl nästan som väntat. Mycket folk, varmt, mörkt, hög musik. Men det var ändå trevligt att vara med Carråh, Vicka och David.
Carråh och Vicka tog hand om mig jättebra när vi stog och kollade på tiger lou. Det var så mycket folk som stog och knuffades och hoppade och höll koll på att jag inte for iväg med strömmen. Det är ganska lätt när man är liten. Men efter en stund blev det jobbigt att stå så jag gick och satte mig.

De slutade spela och vi gick ut och väntade på att Erik Kassler skulle börja spela. Han började spela och jag gick till bussen. Så nu ligger jag i sängen och ska väl sova snart.


Kommentarer
Postat av: Carråh

Haha finis. Tack för ikväll!

2009-03-28 @ 23:55:05
URL: http://cantfindareasonwhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0