Cinderella





Två år.
Hon saknas mig varje dag som går.
Det har blivit jobbigare.
Det finns ingen som är eller kommer kunna vara som henne.
Hon var min bästa vän.
Hon lyssnade alltid.
Tröstade mig.
De nio åren jag hade henne är fylda med äventyr och skratt.

"Tur att vi ska flyga snart, då kommer vi ju se henne på molnen"

Jag tittar alltid ut på molnen när jag flyger. Molnen är så lika henne. VIta och luddiga. Jag vill tro att hon ska stå på molnen och viffta med svansen. Men jag vet att det inte är så. Men jag vet at hon har det bra. Hon har inte ont.
Men jag är ändå ledsen över att hon är borta. Jag vill ha henne tillbaka!


Kommentarer
Postat av: SharpAttack

Hon finns fortfarande med dig, hela tiden. Hon vakar över dig varje dag. Du kan kanske inte se henne, eller röra vid henne, men hon finns överallt runtomkring dig och inom dig också. Hur det än är, hur det än blir, så är hon alltid en del av dig. Genom att du håller minnet av henne levande, så vet du ju, att din Cindy på så sätt är levande fortfarande. :) Och det är klart hon har det bra! Hon får ju se sin favoritmattes dumma påhitt varje dag, och skratta åt dem som bara en tillgiven vovve kan!

2009-05-14 @ 21:38:31
URL: http://lutra.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej! Har frågestund på min blogg nu, fråga vad du vill! :)



Trevlig kväll!



Leonard

2009-05-17 @ 19:24:55
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0