God morgon

Söndag, sista dagen på lovet. Ska jag vara ärlig känns det skönt. Jag är lite less på att vara ledig, jag vill ha rutiner att följa och det har jag inte på lovet. Men idag ska jag åka hem till Umeå, det ska bli skönt att få sova i sin egen säng.
Jag har fått lite frågor som jag tänkte svara på.
Hur blev statistiken efter bella&tyras show? 
Svar: Den gick spikrakt uppåt! Från typ 2 unika läsare om dagen hade jag ett dygn efter showen ca 1350 unika. Jag hade inte räknat med det och jag blev glatt överraskad att det var så många som gick in och kollade.
Var det många som var där för att träffa dom eller var det bara du och den andra tjejen?
Svar: Vad jag såg var det bara jag och den andra tjejen, vilket var lite otippat då jag trodde att det skulle vara massor med människor.
Vilka andra blogga läser du?
Svar: Jag läser Blondinbella, Tyra, Kenza och Kellybiddle's regelbundet. Förutom mina kompisars bloggar. Men kanske en gång i veckan kikar jag in på Foki och Kissie.
Men Blondinbella, Tyra och Kenza är mina favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0