Helt utmattad

Wow, jag är helt galet trött!
Att köra imorse gick jättebra, fick backa och parkera och så. Allt gick mycket smidigt. Imorgon ska jag köra med mamma. Jag har upptäckt att jag har slutat läsa skönlitterära böcker på kvällen och endast läser teorin. Viktigt, men jag undrar hur mycket som egentligen går in i huvudet och stannar där?

Resten av dagen har varit helt okej :) Jag och min grupp på projekt-lektionen hade verkligen så roligt idag. Ett klockrent exempel på "mycket prat och lite verkstad". Men vi gjorde det vi skulle göra iaf.
Hur har eran dag varit?

Nu ska jag göra lite läxor och sedan ta en dusch och sedan gå och lägga mig. Jag orkar inte hålla mina ögon uppe längre.

Kommentarer
Postat av: miki

nice blogg!

hur mår du? :)

2010-04-13 @ 17:17:22
URL: http://mikib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0