Lite om mig och min stil

Jag har en ganska vanlig stil. Jag älskar snygga kläder och SKOR!! Har väl runt 20 par som jag använder regelbundet. (plus massa andra som jag änvänder mer sällan)

Jag gillar jeanslegging, som varje annan tjej i sverige. Men det är så skönt. Eftersom jag är ganska kort passar det mig bättre än att så och prova 300 par jeans för att kanske hitta ett bra par.
Jag gillar alla typer av toppar. Linnen, t-tröjor ja ni fattar.
Över det har jag ofta en kofta eller en hoodie.

Jag har smycken nästan varje dag. Halsband är det ofta smala sliverkedjor med ett litet hängsmycke på. Ofta något av de jag har fått av min pojkvän.

Och så har jag alltid mina ringar på mig!


Till vänster:
En ring där det står LOVE. Köpt i Venedig av min älskade pojkvän!

Till höger:
En ring med ett rosa hjärta på. Det är så mig! Julia goes ring, typ :P

Håret har jag ofta bara utsläppt.

Det är jag en vanlig dag i skolan.

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0