Nu är den tillbaka

Nu är min dator tillbaka och är ny och fräch. De bytte ut massa saker på utsidan som var trasiga också. Tack för den!

Idag är det tisdag, det regnar, jag har prov och jag är allmänt trött. Men det ska väl gå bra ändå. Provet är på näringslära vilket är något jag tycker är jättekul så jag är ganska taggad på provet.

Vad har jag gjort under veckan som varit? Jo, jag har tränat. Jag har haft så mycket tid över när jag inte har haft datorn så jag har kunnat fara ut och springar och fara på Iksu. Datorn är verkligen ett medel för att inte göra de man ska.. Jag funderar på att använda datorn mindre. Kanske 2 timmar om dagen? Klarar jag det? Aja, vi får väl se.. Fan nu är jag hungrig igen.. Varför äter jag inte något vettigt till frukost?

Nä, nu svamlar jag för mycket igen.. Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0