Sol!

Åh, vad härligt! Solen skiner! Jag är så lycklig.
Jag har varit ute och joggat i den fantastiska solen och det var riktigt skönt. Jag ska snart gå ner och promenera längst djurgårdsbrunn tror jag. Kanske sitta på en bänk ett tag och sola mig. Jag antar att jag har en del att ta igen. Men de i hemavan har ju regn idag, iaf på morgonen, och jag måste erkänna att jag är lite skadeglad.
vad har jag mer gjort idag? Jag har varit med min syster på stan för att handla sminkbortagningsmedel och mat. Jag ska laga mat idag. Min goda kalkonwok med tariakiysås och nudlar. MUMS!
Nej nu ska jag ut i solen. kanske kan få med mig syster på en promenad?
Hörs sen

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Fin blogg:)

2010-04-08 @ 21:04:08
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0