Sola

Idag har varit en trevlig dag. Jag har skrivit klart min CV och sett på massa tv. Bla Pearl Harbour, Top model och legally blond.

Jag har hört mycket bra saker om Pearl Harbour och Jag måste säga att den var väl bra tills allt pangpang började då blev den dryg. Men vad kan man säga för att vara en world war II film var den väldigt bra!
Sen min favvofilm Legally blond är ju bara fantastisk! Jag älskar den.

Imorgon ska jag jobba lite med ett skolprojekt. Ja jag vet att det är lov men jag ligger lite efter. Jag ska även fara och sola på iksu... Jag som inte åker till fjällen och får "ful-brännan" vill ju så klart få lite färg. 15 minuter är inte hela världen.

Nä, nu ska jag sova. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0