Tisdag

Så nu har jag avrit och solar på Iksu. Eftersom jag inte riktigt förstod hur man skulle göra så blev det bara 6 minuter men det fick räcka. Jag får sånna jobbiga tvångstankar när jag ligger där själv. tänkar om mördare, våldtäktsmän osv. väldigt jobbigt.
Jag svängde också förbi skolan för at hämta en bok. Eftersom skolan delar lokaler med Ett stort internationellt företag så är det svårt att ta sig in där när det inte är skola. Fick lämna namn, telefonnummer, klass och syfte för att vara inne i skolan i ca 3 minuter. Det är nästan värre än att ta sig in i vita huset.

Om en timme ska jag fara iväg och klippa håret. Mitt hår är inte okej just nu! Jag är rädd för hur mycket de kommer måste klippa bort... Nä. Max 6 cm får de ta!!

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0