Hopes and dreams

Jag är en person som dagdrömmer mig bort, flera gånger om dagen. Ofta innan jag somar också. Även om jag kan veta exakt vad jag vill göra imorgon (jag menar i detalj) så har jag ingen aning om vad jag vill göra efter jag tar studenten. Jag tror att jag någongång har blivit så besviken när det inte har blivit exakt som jag vill och därför vågar jag inte hoppas. Det är tragiskt och otroligt tråkigt. Jag vill naturligtvis flytta hemifrån osv men jag är rädd tror jag.

Dock har jag några drömmar jag vill uppfylla:



Åka till Venedig med M



En egen lägenhet



Någonsatans tror jag att jag vill jobba med juredik.



Jag vill ha vänner. (syftar på alla mina vänner men detta var den första bild jag såg)



Och för att detta ska fungera måste jag ha stöd från nära och kära. (Bilden symboliserar familj också, inte bara pojkvänsstöd. Hade inga bra bilder på familjen bara.)

//Pyk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0