Ingen sminkning idag

Idag blev det inget kort på sminkningen. Men den var helt vanlig och normal. Jag valde att prioritera frukost och samtala näringsrik mat med syster isälletför sminkningen.

Jag är tacksam för att ha självkänsla att gå till skolan, gå och handla eller likande utan smink på mig. Kanske lite hudkräm bara för att huden ska må okej.

Jag sminkar mig endast för att jag tycker det är kul och för att jag gillar det. Jag har aldrig varit begåvad inom bild och så, men sminkarningar är kul. Leka med färger och blanda. Tack till Vic som gav mig en blending borste i julklapp, och till Miia som jag mig den bästa basskuggs pensel i denna värd.

Imorgon har jag gympa så då blir det ingen rolig, kickass sminkning utan en vanlig enkel sminkning tror jag. Beror på vädret lite också... Snöstorm och svart sminkning är inte så kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0