Magic Wand

Igår fick mamma ett paket med presenter från Face Sthlm. (Hon får det eftersom hon är prenumerant på Damerns Värld). Snälla mamma lät mig få concilern då hon har en egen som hon gillar väldigt mycket.

Så igår fick hon en conciler som heter magic wand. En riktigt bra conciler som täcker mycket och passade min hudton mycket bra. Den var lite trögflytande och gjorde det svårt att få bra toning med huden. Dessutom var det mycket glitter i den vilket jag inte gillar, som ni vet.
Jag hittade dock en annan bra användning för concilern. Nämligen som bas på ögonlocken innan man lägger skugga. Då gör det inget om det glittrar lite. Väldigt trevligt.



Så om jag ska ta och ge ett betyg så ger jag 3 av 5. Glittret drar ner betyget mycket. Så om du ska köpa en conciler är  denna inte så bra om man inte vill ha finnar som glittrar.

//Pyk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0