Snart Lördag

Jag har nu varit på musikal med mamma och pappa! Mycket välgjord musikal och rolig. Skrattade så jag grät många gånger. De steppade i musikalen också och det var bland de coolaste jag har sett live i hela mitt liv. Stepp är en otrolig dansform som inte ska underskattas.
Jag sitter nu hos pappa och ska snart sova men jag är inte trött, även om jag var supertrött under andra akten. Och jag blir nästan rädd när jag tänker att om endast 12 timmar är jag på väg hem tillbaka till umeå igen... Tänk vad fort man tar sig från olika delar av världen nuförtiden.
Eftersom jag bara är här över natten lämnade jag datorn hemma. Men lillasysters dator funkar utmärkt som reserv, nog för att jag klara mig utan dator i ett dygn eller mer.
Jo, anledningen till att jag började skriva alls är att det skulle vara kul om jag fick lite feedback på vad det är jag skriver. En liten kommentar eller smily kan vara kul att se ibland.
Nä, nu blire sängen. Natti natti
//Pyk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0