Jävla l'oreal

Vem kom på den extremt konstiga idén att he i glitter i foundationen? Vad är meningen med den? Jag köpte igår true match från L'orela. Var bara den kom matchade min hudton, och vad får jag då? En glittrig kräm som gör att jag ser ut som en förbannad jävla diskokula...

Okej, på kvällen kan den vara snygg och fin men på dagen vill jag bara ha ngt som är lite täckande. Kanske får bli en dagkräm med färg i från Apoteket eller ngt.
Jag är förövrigt less på allt som har med glitter att göra, vilket är lite jobbigt. Jag har inte pengar så jag kan shoppa på Make-up store eller mac. För det är typ bara där som man kan vända sig till för att hitta saker utan glitter i.

Okej, jag ska fortsätta med L'Oreals foundation, se om jag kan blanda ut den med hudkräm eller ngt.

True Match? - Nej tack!

Pyk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0