Ramble

Idag när jag var på stan gick jag in på Make Up Store tillsammans med min pojkvän. Sminktokig som jag är spring jag omkring bland alla ögonskuggor och penslar. Ojojoj, jag var verkligen tvungen att hålla hårt i pengarna. Jag hade bestämt mig att inte köpa ngt, utan bara titta.
Men den otroligt snälla pojkvän jag har så köpte han den skugga jag stod och beundrade. En liten kopparfärgad skönhet vid namn Ramble.


Bilden gör färgen ganska rättvis.

Jag har börjat med mitt sminkprojekt nu. Snart kommer ni få se make-up videos här i bloggen. Jag kommer garanterat göra en manlig sminkning, en tween sminkning och en vardagssminkning. Men jag är naturligtvis öppen för förslag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0