Torsdag

Jag har som estetiskt val-projekt att göra smink-videos. Så jag sitter och kollar på mina favvo-systrar på Fashionface.tv. De är verkligen hur bra som helst och jag har märkt att jag pratar på svengelska när jag själv gör mina videos. Under dagens lektion av Estetisk verksamhet satt jag och kollade på deras senaste videos och sedan började jag skissa på min kvällssminkning. Det kommer bli så snyggt.
Jag måste dessutom ge lite beröm till min lärare. Han är verkligen skön och kul att vara med. Eftersom vi är typ 5 stycken som har valt bild så blir det mer som en kompisgemenskap än något annat.


Vad har jag mer gjort idag? Jo, jag har aggerat pistvakt på Bräntberget... Snöstorm och kyla stoppade inte de 10 personer som kom, frivilligt. Resterande 8 personer var ca 5 år och hade skidskola.
Iaf, så fick jag köra lite skoter. Hemsk skoter, men väldigt lätt att dra igång.

Nu ska jag försöka hitta något som fungerar att ha på älsklingens 18års middag imorgon... Fyra garderober och inget att ha på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0