Walking down memory lane

Ja, jag har gjort en liten nostalgitripp tillbaka till hrliga haga-tiden.

Varning: Mindre smickrande bilder kan förekomma.



Jag vet att det ser ut som om vi är nykära. Men det kan jag lova att vi
inte var.



Med lite bixt ser man extremt solbränd ut


Sean och jag.



Jag kan nästan säga med säkerhet att detta är den flummigaste person
jag har träffat! Ida!



Eller Ida delar nog priset med denna unga dam! Min älskade fru/syster/vän.
Detta visar vad vi egentligen gjorde på lektionerna...



Julgransson. Franskan med henne och de två andra var veckans höjdpunkt!



Mina fruar/vänner/systrar/musketörer. BJ i Sthlm!



Och sen har vi troligen Miss Universe i Flummighet! Och jag lovar hon gick alltid med en badanka på huvudet...
Jag ska erkänna att denna bild hänger på min vägg, precis vid min sminkspegel! Ger alltid ett leende på mitt annars sura morgonansikte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0